• Hos oss är det prisvärt, enkelt & tryggt att förverkliga drömmar!

Leverans saknas helt / delvis

  1. Dubbelkolla SMS-avisering och PostNord-appen efter avisering - finns det fler paket som fortfarande är på väg? Ibland är det många paket i samma sändning som kan komma fram olika snabbt. 
  2. Öppna alla paket och pricka av att allt kommit fram. Lagret kan sampacka och lägga i produkter i andra för att spara utrymme i frakten.
  3. Saknas någonting så lägg fram det som du fått, om möjligt med paketet, och ta en enkel översiktsbild så kan vi hjälpa till att säkerställa att rätt saker kommit fram eller om det är någonting som fattas och behöver åtgärdas.

Skadad leverans

För att reklamera en skadad leverans efterfrågar transportören bilder som visar följande:

Den skadade produkten.

Adresskortet på försändelsen. Hela adresskortet ska vara synligt och läsbart.

 Försändelsen i sin helhet: yttre emballagets samtliga sidor, samt eventuella emballageskador.

Eventuellt inre emballage.

Samt bilder som visar hur produkten var förpackad. Är produkten emballerad i en låda skall denna öppnas och fotograferas ovanifrån med produkten och emballaget så som det låg förpackat vid ankomst.

Transportföretaget vill i regel inte att produkten används eller att emballaget slängs innan reklamationen är utredd.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen